'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Yates:PDK bude "o sexu,lektvarech a rock "n" rolu"
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans


Úvodní stránka

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Úvodní stránka
Novinky
SPOILERY 7.kniha
Knížky
Herci
J.K.Rowling
Galerie
Stáhněte si
Doporučené odkazy
Návštěvní kniha
Napište nám
Soví pošta - diskuse
Příčná ulice - burza
Archiv diskuse hp.cz
Archiv diskuse FMS

Potter Web Menu

Náš tým
Naše ikonka
Akce
Newsletter
Magazín Pottered
Potter Povídky CZ
Budeč

Přihlášení

Přihlašovací jméno

Heslo

Zapamatovat
 
Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Anketa

Co říkáte na trailer k sedmičce?

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.14.70.203

RSS a sdílení

Potter Web CZ

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Starší články

<<< 
<<
Duben 2024
>>
 >>>
 
  Po
  Út
  St
  Čt
  Pá
  So
  Ne
 
 
1
2
3
4
5
6
7
 
 
8
9
10
11
12
13
14
 
 
15
16
17
18
19
20
21
 
 
22
23
24
25
26
27
28
 
 
29
30
 
 
 
 
 
 

 

Yates:PDK bude "o sexu,lektvarech a rock "n" rolu"

| Tisk |  E-mail
Novinky  ->  HP a Princ dvojí krve - film
Příspěvek přidal(a) Radis_cz   
neděle, 26 dubna 2009, 15:50
obr Ve Velké síni bradavické školy čar a kouzel je snídaně v plném proudu, stoly jsou naložené salámy a tousty a neformálně oblečení studenti snídají a baví se. Ron Weasley (Rupert Grint) vstupuje do dveří, oblečen v rudě-zlatou famfrpálovou výzbroj a nervózně se rozhlíží po místnosti.

Vstoupí. Přátelé ho plácají povzbudivě po zádech zatímco prochází centrální uličkou. "Hodně štestí, Rone!" "Spolíháme na tebe, Rone!" "Mám vsazený dva galeony na Nebelvír!"


Obrovský kluk si stoupne Ronovi do cesty. Oba chvíli přešlapují ze strany na stranu, jak mu velký kluk schválně znemožnujě postup, a tak se Ron musí protáhnout, aby se mohl dostat ke svému stolu. 

"STŘIH!"

Je leden 2008 a jsme na place filmu Harry Potter a Princ dvojí krve, který se natáčí v Leavsdenských filmových studiích, dlouhodobém "domově" potterovských filmů. Malé skupině novinářů bylo dovoleno pozorovat natáčení.

Kromě toho, že jsme se mohli účastnit scény, ukazující Ronův debut jako hráče famfrpálu, jsme se posadili a mluvili s režisérem Davidem Yatesem o 6. filmu, který vtrhne do kin 15. července. Následuje upravéná verze našeho rozhovoru:

Myslím, že jste říkal cituji: "Film bude o sexu, drogách a rock and rollu."
Yates: Ano. A chci to upravit. Film bude vlastně o sexu, lektvarech a rock "n" rollu. ...Je to úžasná zábava, lehce rebelistická a celkově ta rozpustilá část teenagerského života. Když jakoby poznáváte druhé pohlaví. ... V minulém filmu to bylo o prvním polibku. Tento film je trochu více "sexualizovaný" než ten minulý. Víte, ve smyslu "nevidíme opravdový sex", ale v určitém smyslu tam je. Vztahy jsou více komplikované, romantické a propletené. Takže film posunujeme do nové emocionální i fyzické sféry, v tom smyslu je to celkem zábavné a legrační. 

Myslíte si, že jsou fanoušci připraveni vidět ho dospívat ?
Yates: Víte, oni vlastně dospívali s ním, takže počítám, že budou. A to je to, co je nádherné na této filmové sérii, stárne a s ní i postavy. Stárnou i herci. ...Myslím, že s ní mají celkem zajímavý vztah a jsem si jistý, že jsou na to připraveni.

V tomto filmu je také více komických prvků než v minulém.
Yates: Určitě. Minulý byl, však víte, opravdu jsme si užili natáčení minulého filmu. ...v minulém díle se mi líbila ta intenzita příběhu, ale... tenhle je intenzivní, velmi hravý a jsou v něm ohromně vtipné scény. Šestý díl je víc "světlejší" a hravější než pátý.

Stále zde máme hrozivou scénu na konci filmu, ale je zde také spousta smíchu a pro mě jako režiséra je úžasné zařadit trochu jinou rychlost, a to je to, proč jsem to chtěl udělat. Něchtěl jsem dělat film o teenagerském pocitu úzkosti; chtěl jsem stvořit film o teenagerské lásce, a tak, když jsem přebíral režijní taktovku od Mika Newella (režisér čtvrtého filmu, pozn. autora),  řekl jsem si, že mám konečně také možnost stvořit část filmu o teenagerské lásce, jako ho tvořil on. A je to strašná zábava znovu to dělat...

Mohl byste nám říct něco o scéně, kterou právě teď točíte ?
Yates: Ano. Tohle je Ronův zápas s velkým "Z". Je opravdu nervózní, není v něm moc dobrý a je vystrašený abych řekl pravdu. Takže je to opravdu o něm a o tom, jak se připravuje na hru. A Harry (Daniel Radcliffe) předstírá, že mu sklouzla ruka a vylil mu do poháru trochu Felix felicis, což je lektvar, který vám jak je vidět přinese ohromné štestí a Harry se chystá předstírat, že mu do poháru nějaký vlije, aby mu dopomohl k bravurní hře. Takže je to taková vznešená, srandovní scéna o Ronově nervozitě na nadcházející zápas...

Jak se herci změnili od minulého filmu ?   
Yates: To je zajímavé. Emma (která hraje Hermionu, pozn. autora) si  je mnohem více jistá. Myslím tím, byla si jistá už dřív, ale ...její herecký výkon... není už tak namáhavý. Dan byl pryč a dělal Equus a nějaké televizní věci, televizní film, a je si také mnohjem víc jistý sám sebou a trochu dospěl. Všichni celkem dospěli. Zlepšují se, jak se očekává tím, jak rostou. Je to povzbudivé a příjemné...

zdroj: www.mugglenet.com



 
 


Komentáře
nwm nwm
Autor: mukiiis Datum: 2009-04-26 16:36:32
trošku nechápu proč by harry potter měl mít něco se sexem ale t je fuk
Janina
Autor: Anonym [94.74.201.245] Datum: 2009-04-26 16:42:11
No popravdě mě se fénixův řád líbil ze všech filmů nejméně, popravdě byla jsem dost zklamaná. Tak jsem zvědavá na prince, třeba to bude dobré. :zzz
Autor: Anonym [81.90.173.145] Datum: 2009-04-26 16:59:26
tak nějak nevím, co si o tom myslet... ale pevně věřím, že to bude pěkný filmový zážitek:)
kikina
Autor: Anonym [77.237.146.67] Datum: 2009-04-26 18:31:45
Tak jako, mě to vyhovuje. A co by měl mít společného se sexem? Všechno, vždyť je to člověk, i v knize, tudíž je to pro něho přirozené:-D :grin A hlavně, filmaři jsou soudní, nemám strach, že by se Harry proměnil ve veřejně promítané orgie. :grin
Kachka
Autor: Anonym [89.176.112.58] Datum: 2009-04-26 19:06:34
uz se moc tesim 5 mam rada stejne jako 3 ale nejhorsi film byla 4
n:ka
Autor: Anonym [212.96.178.82] Datum: 2009-04-26 19:17:06
řekla bych že 4 byla nejlepší.. nepaatuji se, že by v knize někdo souložil, až už v jakýmkoliv díle.. kikino, co všechno máš společný se sexem?
Autor: Anonym [83.240.120.238] Datum: 2009-04-26 19:18:08
Čím dál tím víc se bojím neúspěchu toho to filmu a to právě kvůli Yatesovi. Pětka byla podle mě naprosto nejhorší film z celé ságy a on ji stále vychvaluji do nebes. Mám takový pocit, že to bude stejné... :cry
Autor: Ginny Datum: 2009-04-26 20:02:37
Mám dojem, že podobnej kec kecnul před premiérou Vězně z Azkabanu Cuarón.... Takže tomu moc nepřikládám váhu, je to jen další marketingovej tah, stejně tak očekávám, že se brzy vyrojí rozhovory s ústřední hereckou trojicí, kde budou všichni vychvalovat film až do nebe, říkat, jak se jim skvěle spolupracovalo a že to zatím považují za nejlepší díl... :roll Tak to bylo i u předchozích dílů.
IMAX
Autor: Ginny Datum: 2009-04-26 20:06:39
Lidičky, nevíte náhodou, kdy se začnou prodávat lístky na premiéru do Imaxu? Ptám se trochu brzo, ale nerada bych to zase prošvihla jak minule :grin ;)
doufám že šestka bude ohromně skvělá
Autor: Anonym [85.71.173.54] Datum: 2009-04-26 20:40:47
lol
jkl
Autor: Anonym [85.71.173.54] Datum: 2009-04-26 20:43:23
už se těším
Autor: Anonym [90.179.101.250] Datum: 2009-04-26 20:56:14
:upset
Autor: Anonym [85.71.173.54] Datum: 2009-04-26 21:01:27
bude šestka temná nebo romantická?
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-26 21:52:08
[83.240.120.238]: Hmm, mě by zajímalo, co přesně se vám na pětce nelíbí a proč to házíte na režiséra.... Ale pro mě zamě... Yates přišel s něčíém novým... Osobně, a nejen já, považují Yatese za spásu série... Newel je pro mě postrach... 
 
[212.96.178.82]: S tou čtyřkou si děláš srandu, žejo ;)... 
A ten sex - ve filmu ukázán určitě nebude - má to rating PG, což přítomnost nahoty - a tím pádem i sexu - zakazuje ;).... 
 
Ten sex tam bude ple mého cítit z náznaků, stejně jako v knihách... Bill a Fluer sami doma, noční toulky rodičů Weasleyových, Harry a Giny hledající si skryté místečka... Nechci tvrdit, že pokaždý na každým místě, lae ta přítomnost tam patrná je ;)....
KARLOS
Autor: Anonym [88.101.146.120] Datum: 2009-04-26 21:52:52
[85.71.173.54]: Předpokládám, že od obojího trochu ;)....
Autor: Vesemir Datum: 2009-04-26 22:21:05
Podle mě má filmový zpracování ságy vzestupnou tendenci, každej díl mi přijde čim dál tim lepší. Taky vubec nechápu, proč tu občas dostává Yates takovou čočku... Co konkrétně dělá špatně ?
Souhlas
Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-26 22:37:55
Souhlasim s Karlosem. Je jasny ze tam nebude zadnej sex videt, spis citit.  
 
Kdyz sem clanek prekladal mel sem problem se zvolenim urcitych slov v te sekci o sexu tak doufam ze to nevyznelo zas tak hrozne. No uvidime v kine.  
 
Osobne Yatese moc nemusim ale nezatracuju ho pro jeho filmy. Me vyhovoval Cuaron. Cus vsem 
 

Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-27 00:12:11
ano,Yates do filmu prinesl zmenu...ale az moc velkou podle me. Tomu,kdo od kazdeho dilu ocekava neco jineho to nemusi vadit... Ale napriklad ja si myslim,ze kdyz je kazdy dil jiny tak to pak neni zadne zpracovani serie,ale samotne filmy ktere na sebe mozna trosku navazuji,ale je to jako kdyby mezi sebou meli dvacet let rozestup---nemyslim dejove ale tak nak vseobecne filmovym zpracovanim!...Proste mi prijde ze se ty dily k trojce postupne zvedaly a od trojky zase padaly dolu...uvidime co bude ted,nic moc od toho neocekavam,ale pokud neco podobneho rekl Cuaron pred trojkou tak by to bylo super,ptz trojka byla super ;)  
Jinak jak Yates mluvil o tom dospivani,tak to vyjadril moc pekne..jak serie starne,starnou(a vyrustaji)i herci a s tim vsim my vyrustame(a starneme):):)...a ma pravdu:)
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-27 00:16:20
...sem se zapomela ''podepsat'' tak ten komentar nad timhle je muj :grin jen pro poradek :grin
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-27 02:08:41
Zajímavé, že po roce vyšel takový "článek". :roll Jinak se mi opět navrací ten strach ze šestky, který jsem měl po pátem díle a po oznámení, že šestku /případně sedmičku, osmičku/ bude opět natáčet Yates. 
 
Mně osobně se líbila nejvíc trojka, čtyřka pro mně jako fanouška HP byla taky dobrá (chápu, že pro neznalce HP asi hodně zmatečná a uspěchaná), ale pětka byla nejhorší, Yates jako televizní režisér se neměl nikdy dostat k točení takového velkofilmu s tak velkým rozpočetem jako je HP určitě ne bez nějakých větších zkušeností. Dyť ta pětka by se dala natočit s desetinovým rozpočtem, strašně málo akce a viditelných počítačových efetků... :/
KARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.169 Datum: 2009-04-27 07:45:05
R: Tak ted si me dostal :D... Vytykat filmu neviditelnost cgi je hrozne na hlavu.Prave ze na televizniho rezisera predvedl u pottera druhy nejvetsi kus filmariny.A nejhorsi Newell.Daji se chapat nadavky na scenar,v tom pripade ale plivejte na scenaristu,ci producenty.Yates mel navic pripraven trihod.sestrih,kvuli cilovce-decka-musel kratit.Apropo vytykat malou akcnos je blbost,kniha take akcniNeni
Jája
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-27 07:55:31
No konečně jsou tady "moji" lidé. Já musím souhlasit s Karlosem. Podívejte se zpátky, jaké byly ty knížky. 1. tři díly - to s to točilo - pohádky, malé dětičky, počet stránek v knížkách. Ale ve 4 už šlo do tuhého, dospívání, nástup Voldyho takže ta "temnota" dvojnásobný počet stránek atd. No a 5? Upřímně..komu z vás se knížka líbila ? 900 stran , to bych chtěla vidět, kdo by z toho natočil něco lepšího? Myslím, že Yates se dobrej přesně na tyhle díly. A jsem moc ráda, že ty poslední 3 dostal jeden režisér,takže to na sebe bude navazovat.Osobně si myslím, že co nám chybělo v 5 může se objevit v 6, co nebude v 6 (takový ten opravdový polibek Harryho a Ginny například)tak bude v 7.dílu. Aspoň doufám.Promiň R - tentokrát nesouhlas, ale i tak ;) ;) ;)
Jája
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-27 08:00:34
Jo a pro Radis_cz..pěknej článek..co oslava?
pro Jaja
Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-27 08:08:09
Diky. 
Oslava super! Jako vzdycky kdyz se sejdou super lidi na dobrym miste :) ;) :p To sem nevedel ze jsi "v tom" :-) Porad sem si rikal proc si doma...ja za chvilku jedu do skoly :sigh
pro Radis_cz
Autor: Jája Datum: 2009-04-27 08:18:53
Jak to víš? Já do školy až v červnu :grin :grin Tak si to užij i za mně
pro Jaja
Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-27 08:24:47
No jasny...uz se tesim na tu Obchodni nauku,Teorii firmy, Makroekonomii.....parada.. :zzz :zzz :x ja frcim..paaa
pro Radis_cz
Autor: Jája Datum: 2009-04-27 08:30:53
Á pan kolega? Kolikátej?
Pro Jaja
Autor: Radis_cz Datum: 2009-04-27 08:36:55
Ted koncim druhej rocnik.. :) uz musim...napisu ze skoly o nemcine :-D
ještě pro mukiiis a n:ka
Autor: Jája Datum: 2009-04-27 11:40:22
Sex totiž není jen "to", ale to vše okolo, takže soulože se tam opravdu nedočkáte, ale sexu určitě ano...v 16ti letech to zajímá většinu lidí
Autor: 100nawa Datum: 2009-04-27 11:49:09
Mně se pětka líbila asi nejvíc.
Autor: Anonym [85.71.173.54] Datum: 2009-04-27 16:48:46
opravdu byli fanoušci pbouřeni že šestka byla jina
Autor: janie83 Datum: 2009-04-27 18:36:28
pětka byla náhodou super, hned po trojce nejlepší díl. Sice tam toho hodně chybělo, a něco mě fakt mrzelo, ale jak chcete nacpat tolik stránek do jednoho filmu? Nejhorší byla naopak čtyřka, neříkám že se mi vůbec nelíbila, ale z celé série je zatím pro mě nejhorší. Tak doufám, že šestka bude nejmíň stejně dobrá jako pětka ;)
Autor: Anonym [85.71.173.54] Datum: 2009-04-27 20:31:17
david yates natočil skvělý film harryho pottera.Doufám že šestka bude ještě lepší.5 díl byl zatím nejpopulárnější
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-04-27 21:22:53
Tedy, i když je to úpe mimo mísu, tak když už tu tak spíme...co ty na druhé místo?http://entertainment.uk.msn.com/celebrity/photogalleries/article.aspx?cp-documentid=1630592 zbytek č.47
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-27 21:46:17
Jája: Pokud máš na mysli Susan Boyle, tak vůbec nic... Jednak poslouchám úplně něco jiného a jednak si myslím, že je to sic vynikající zpěvačka, ale aby jsem ztrácel soudnost a bezhlavě v budoucnu kupoval její desky, tak to ne ;)... 
A pokud máš nějak na mysli žebříčky celebrit, tak to mě nezajímá vůbec ;)... Pro mě herec končí posledním záběrem ve filmu a začíná prvním v dalším :)... Co dělá ve svém volném čase je mi docela jedno... Zpěvák v bledě modrém.... Samozřejmě to nemyslím doslovně, ale ty ankety typu týtý nemám vůbec rád, protože nehlasujou pro skutečné ososby, ale jen jejich mediální obraz. A ten se dost často liší od skutečnosti... Jistě, dalo by se namítnout, že to samé dělá film, ale film dává alespoň "něco navíc"... A to mi chybí u toho mediálního obrazu, jestli chápeš ;)...
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-27 22:46:19
pro Jáju 
 
Jája 
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-27 07:43:40 
pro R: tak asi nic,do nějakejch novějších komentů bys nešel? :grin 
 
Pro R 
Autor: Jája Datum: 2009-04-27 15:47:56 
Halóóóó, kde jsi? Kde teď komentuješ!!! Proč ven můžeš a nechodíš ty....? 
 
 
nemáš ty nějakou rozpolcenou osobnost? :D, nikde nejsem doma jsem, snažil jsem se učit poslední dva dny, nutno dodat že bez úspěchu :D, ven nechodím jsem introvert :roll
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-27 22:58:43
pro Karlose, tak každý jsme jiní, já dávám přednost akčním scénám a rychlému střihu než abych se díval na pětiminutovou sekvenci jak je Harry zadumaný či co, prostě tohle není můj šálek kávy, můžeš se mnou nesouhlasit, ale můj pohled na věc určitě nezměníš a jestli chceš moje priority, které hledám a očekávám u filmu kritizovat, tak to je už tvůj boj s větrnými mlýny... (konečná scéna na ministerstvu byla "odfláklá") :roll  
 
pro Jáju, sto lidí - sto chutí, kdyby jsi měla ve všem se mnou souhlasit, tak by to bylo přece jenom už podezřele divné nemyslíš? :D
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-27 23:20:10
Netvrdím, co máš a co nemáš mít rád ;)... Spíš jsem poukazoval na to, že za a) chyby, které vytýkáte, nejsou vinou režiséra, ale scénáristy, producentů, vlastně i Rowlingové (závěrečná scéna z pětky se ti nelíbila? Ano, některým lidem se nelíbila, to je pravda, mě se líbila hodně, protože jsou tam pokrokové prvky a netrčí z tama za každou cenu digitál... A že mi tam chybí kruhová komnata a místnost času? Jistě, ve skrytu duše doufám v DC ;))... 
Má averze proti Newelovi je ta, že nejenom natočil strašně unylé a beznápadité akční scény (čestná vyjímka prvnímu souboji), ale že to projel na celý čáře i v dialogovkách... 
Aby bylo znovu jasno, čtyřku jako knihu mám z celé série nejraději, právě pro tu konzistentní směsici akce a příběhu. Pětka (kniha) se mi v tomhle ukrutně nelíbí, je fajn, ale nejslabší z Potterovek... To mi však nebrání v tom, aby jsem pětku upřednostňoval před čtyřkou... Jistě, žádné zběsilé střihy ani tempo... Je to holý okleštěný příběh, navíc s akcí až na konci... 
Ale čtyřka pro mě nemá jednak dobrý scénář, jednak dobrou režii... Tobě se líbí, jak je Harry celej film jak poleno? Jak Hermiona infantilně, někdy až hystericky promlouvá do duše? Že je kamera jak z nějvyblitější ukrajinské pohádky z dob sovětského svazu? Že na prvních dvacet minut filmu se nedá pro "akční scény a rychlý střih" (což je vlastně většinová náplň těchto minut) vůbec koukat? 
Netvrdím, že se v tom filmu nemihnou dobré nápady, neříkám, že na tom všem nese vinu jenom režie a už vůbec ne, aby ses z toho ilmu netěšil... Jen chci, aby se dostalo zásluh těm, kteří si je zaslouží... A dle mého to Newel určitě není ;)... (a proto proti němu tak zbrojím ;))
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 07:44:07
Já myslela samozřejmě ten žebříček s Megan Fox na 2.místě a s Emmou na 47. místě. Tam je to o tom, jak která vypadá a ne jak hraje.Na ankety máme absolutně stejný názor, viz letošní anketa Týtý, dnes jsem se dočetla výsledky a to mi bohatě stačí, v TV ji nesleduji. Já tě jen chtěla trochu "pošťouchnout" kvůli té Megan. Ty to děláš rád :) :) :)
Pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 07:51:12
To promiň, já se ti chtěla jen omluvit, že jsem nějak divně uvažovala a bála jsem se, že jsem ti ublížila, což bych nerada, pak jsi nikam nepsal, neměla jsem se ti kde omluvit. Ale když je to takhle, jen té rozpolcené osobnosti nějak také nerozumím, ale jsem holt blbá bruneta. Tak promiň. A s tím jiným názorem na film je to cajk. Tak zase někdy, u nějakého komentu nového článku. Měj hezký den ;)
ještě pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 07:56:07
S KARLOSEM se dost blbě diskutuje, má dobrý názory a taky to umí napsat, těžko se mu něco vyvrací. Člověk, když si přečte jeho úvahy tak si říká, hernajs, takhle přesně to vidím já taky, ale napsat to...to já tedy neumím. No tak snad se dočkáme zase něčeho nového. Oba se mějte ;)
potřetí pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 08:35:32
sto chutí..atd...tvých názorů si vážím, i když jsou někdy jiné než moje, což je, samozřejmě, normální. Snažím se jen rozlišovat, kdo sem ty názory píše. Když sem nějaká "fanynka" napíše názor typu: " Jé, ten Dan vypadá jak vůl", tak na to nereaguji, to nemá pro mně smysl, ale ty jsi fanda dle mého gusta, takže pokládám za normální, že když sem projevíš jiný názor než já, napíšu nesouhlas s omluvou, čímž chci vyjádřit jakousi "úctu" k diskutujícímu, chápeš. Jestli to bereš třeba jako vlezdo..zadkovství, sorry.Tak teď už fakt 8)
JARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.169 Datum: 2009-04-28 08:48:43
Jaja: Aha,tak konkretne toiotm zebricku sem si nevsimnul,vynahradila mi to ovsem fotkama z nataceni,co vcera vylezly ;)
Jhnak dik za pochvalu,nekdy to vsak lidi stve,jak vsechno nkecavam :D
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 09:04:19
To znam ;)
pro KARLOS 2
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 09:10:50
Myslíš Transformers 2?
KARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.168 Datum: 2009-04-28 12:48:56
V T2 traileru se "jenom" prevlika z cernyho oblecku do bilych satu,na tech fotkach je ale v desne hot oblecku ;).Az budu na pc,postnu :).
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 15:37:01
Děkan s kaplanem... Stejně by mně zajímalo, kdyby proběhla nějaká anketka nej sexy nebo nepřitažlivější žena/muž HP tady na potterwebu a hlasovali jen ti, co sem chodí, jak by dopadla. Nemyslím postavy, ale herce. Za ty roky se dost změnilo, herci vyrostli (někteří), dospěli. Jako že by holky hlasovaly pro herce, kluci zas pro herečky.Co vy na to?
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-28 16:00:26
pro Karlose 
 
Takže to shrnu asi takhle, nejvíc se mi líbila trojka, ta má od všeho něco a přitom to celkově vypadá skvěle. Na další pozici je asi čtyřka s dvojkou a šestkou a poslední je jednička, ta je moc dětská, když se na to dívám zpětně, ale jasné v době kdy to frčelo, tak jsem to viděl xkrát, několikrát sekaně na stařičkém počítači a nedokázal jsem pochopit proč to nejede plynule :grin  
 
S tou závěrečnou scénou, jo byla natočena pěkně to jo i dost akčně, ale jak se pustili do "souboje", tak kolik? 5 minut? a konec? chápu, že ten film není nafukovací, ale očekával jsem něco víc, než pár záběrů na poletující "mraky" a šlus... :roll  
 
A kdybych měl hodnotit největší bezprostřední zklamání po shlédnutí filmů a vylezení z kina, tak jednoznačně z čtyřky (hodně dělalo zklamání z mistrovství ve famfrpálu, z kterého jsem se hodně dlouho vzpamatovával, poté z pětky, s ostatními filmy jsem byl vcelku spokojen... 
 
Pro Jáju 
 
:grin :grin :grin ty se měj taky pěkně :grin :grin :grin
pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 16:04:31
Promiň, jestli jsem někdy moc vlezlá, já si jen "připravuji půdu" na ty poslední dva roky, co nás ještě s HP čeká, bude tady toho asi dost na prodiskutovávání a tebe jsem si zařadila "do oblíbených", tak bych o tebe na ty dva roky nerada přišla. Takhle to ber. ;) ;) ;)
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-28 16:07:01
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám 
 
Tak tehle film s Megan Fox doporučuju, docela sranda :D 
 
pro Jáju jo Megan to je "číslo"... 
:grin
Pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 16:11:08
Hned se po něm mrknu, snad mi napoví. A jestli je číslo nevim, já fakt na holky nejsem. Nahoď spíš herce, kterej by se mi podle tebe měl líbit. :grin Ja v těch smajlíkách ses fakt zlepšil ;)
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-28 16:16:21
pro Jáju 
 
ne vpoho brunetko :D
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-28 16:18:04
Jájo radši napiš na maila Rybba@seznam.cz než nám tu zablokujou přístup s takovým spamováním :D.
pro všechny
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 16:23:19
My se tu jen s R domlouváme, jak oba fandíme HP a protože se okolo právě nic něděje, tak se připravujeme na další komenty - děkujeme pane Alberte Z. :grin  
No tak která herka z HP je nejpřitažlivějěší, vždyť 6. díl bude o tom "sexu" ne? Já přemýšlím, zatím.
pro Jáju
Autor: Rybba Datum: 2009-04-28 16:30:22
Těžko odhadnout takhle dopředu, určitě jich tam bude víc /komparsistky/, ale tak ta holčina v knihovně co pokukuje po Harrym nebo Ronova milá nebudou zas tak k zahození :roll
pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 16:36:49
No jak nad tim přemýšlím, tak kluci moc velkej výběr nemaj. Já myslela tak všeobecně, nejen v 6.dílu, ale jak se zatim jeví atd. Ale je fakt, že třeba mezi kantorama moc velkem výběr nemáte jako my
KARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.169 Datum: 2009-04-28 17:06:07
Jaja: co mas proti Megie Smith? ;)
Jája
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-28 18:57:39
Je naprosto skvělá, jen nevím jestli je sexy :grin
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-28 20:01:25
Kdyby sem měl 50+, tak určitě ;):)
Pro KARLOSe
Autor: Albert Zweistein Datum: 2009-04-28 20:19:45
Můžu tě z vlastní zkušenosti ujistit, že ani tak ne :grin
Autor: Anonym [83.240.120.238] Datum: 2009-04-28 20:34:50
To Karlos: na pětce mi nevyhovuje hlavně to, že člověk, který nečetl knihu, tak vůbec nechápe, o čem to je. Pochopil snad někdo, proč se Tonksová nesmí říkat Nymfadoro ? Proč se jí obarvily vlasy ? A je toho fakt spoustu... Taky se mi vůbec nelíbila Siriusova smrt... trošku blbě zrežírované. A o Famfrpálu ani nemluvit...
blaster to Anonym [83.240.120.238]
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-28 20:57:18
To že ti to nevyhovuje ještě neznamená že je to blbě "zrežírované". Jinak si myslíte že za všechno může Yates jo? :grin Vy jste moc.
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-28 21:14:29
Albert: :D:D:D 
 
[83.240.120.238]: Znám spoustu lidí, co to nečetli, a pochopili to dokonale... Je jasné, že některé detaily se "nesmí řešit" ;)... 
Zase ten Fanfrpál... Na něčem to místo ušetřit museli... A když ti to tak vadí, tak si "pomáhej" jako jeden můj známý - Umbridgeová jim ho zatrhla a basta :D... 
No a Siriusova smrt? Hmm, ten moment je dost komplikovaný... Osobně sem si ho představoval úúúplně jinak. Na druhou stranu vizi žežiséra považuju za schůdnou cestu, kde dokázal skloubit emoce a tíhu okamžiku s dějem... 
 
Osobně si myslím, že spoustu těchto mušek vzniklo ve střižně, kde musel krátit... První čistčí sestřih měl něco přes tři hodiny, studio ovšem ve vlastním zájmu považovalo za vhodné stopáš stáhnout co to šlo... A dá se to pochopit... Kolik si myslíte, že dětí -10 vydrží déle jak ty přetahované dvě hodiny sedět v kině na v podstatě dialogovém filmu? Jak podotkl R, prskavky v podobě akčních scén jsou dva moskomoři na záčátku a pak až ministerstvo na konci ;)... A zbývající stopáš musí tohle dítě přečkat na "nezáživných" scénách... Nehledě na to, že čím delší, tím se snižují tržby z prvního weekendu... Je to trošku složitější než se zdá... Jen u projekrů, které si tohle tvrdě vybojují, se setkáme s delší stopáží... Cameron je na tohle expert... Ti z jeho dosavadních filmů maj DC sestřih, Titanic má něco kolem třičtvrtě hodiny vystřižených scén (a to jsou jen přiznané scény ze scénaře, je jich prý daleko víc) a ty filmy, které DC nemaj, mají delete scene velice zajímavé ;)... 
 
jaja, jak sem slíbil - Megan v hot oblečku z natáčení Jonah Hex http://www.moviegab.net/?p=3657
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-28 21:19:57
U toho Camerona, mi tam vypadlo písmenko, DC (director's cut) májí tři ze šesti jeho filmů...
pro KARLOS
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 22:29:50
Díky, no to teda hezký sny :grin ještě že nejsem na holky a ani nejsem heramafrodit :grin :grin :grin kdo ví pochopí, kdo ne má smůlu (nebo štěstí) :roll
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 22:31:03
hermafrodit - kruci, to je tak blbý slovo, že ho ani neumim napsat...kdo to vymyslel? lepší by byl Hermionofrododit
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-28 22:56:54
k ty Megan:myslite ze muze dychat? :grin ja o tom zacinam dost pochybovat... :grin ten oblecek ji udelali o par cisel mensi..asi tak o sto.. :p
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-28 23:15:15
jo a ta temer neakcnost v petce mi taky vadila,i knizka byla cela takova neakcni..no u me proste nejmin oblibeny dil no...a ta Siriusova smrt byla vazne divna,predstavovala jsem si to uplne jinak..tohle bylo jen bum a ja si ani poradne neuvedomovala ze je po nem..
proAutor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 23:16:14
má dost velkou rozhalenku, tak to snadno udejchá 

E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-28 23:20:51
pro Jája:hermafrodit je jeste vpohode,horsi je famfrpal...do ted mam docela problem s tim to vyslovit :grin
pro E
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 23:27:45
jj :grin :grin
asi nic new
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 23:34:48
http://www.wizarduniverse.com/042709potterradcliffe.html
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-04-28 23:52:51
pro Karlose: Jo tak v tom oblečku bych si ji nechal líbit, když nad tím tak teďka přemýšlím, tak i bez toho oblečku :grin  
 
pro Jája... :D
pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 23:57:58
dnes můj rekord 

pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-28 23:59:11
tak taky hezký sny o Megan... :grin :grin
Hot 5
Autor: Jája Datum: 2009-04-29 08:09:29
Tak jsem tak dumala nad těma nejpřitažlivějšíma chlapama v HP a vyšlo mi tohle: 1. Sean Biggerstaff - moje první velká filmová láska, škoda, že byl jen v prvních třech dílech (byl vůbec v 3? budu se muset mrknout)ale mohl by být v 7 - doufám v to.. :grin 2. Tom Felton - hlavně sympaťák, hraje fotbal, dělá plno věcí pro charitu, má rád hudbu... ;) 3. Alan Rickman a Gary Oldman - no to asi nepotřebuje koment proč, zkrátka chlapácí ;) 4. dvojčata Phelpsova - vypadaj na veselou chásku, taky maj rádi fotbal ;) 5.Zbytek tria, tedy duo Rupert a Dan - Rupert je těžkej pohodář, sympaťák, srandista, to jeho auto na zmrzlinu hovoří za vše.. :grin no a Daníšek, jak prej mu maj říkat fanynky,sympaťák, hrozně chytrý, sice moc nevyrostl, ale nevadí mu to a dělá si z toho srandu, což každej nedokáže, platí u něj, že co je malý to je hezký a když je to ošklivý, tak je toho aspoň málo :grin
Autor: Arwen Wilwarin Datum: 2009-04-29 08:11:20
Myslím,že tím sexem myslí spíš takové to první "otlapkavání" a pusy. Sex se přece nerovná soulož :grin
pro Arwen...
Autor: Jája Datum: 2009-04-29 08:27:00
Taky si myslím, sex je třeba i to, že kluci tady slintaj blahem, když mrknou do výstřihu červených šatiček Emmy a my holky zas když mrknem do výstřihu Dana (některý, co nejsou na holátka) ;)
KARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.168 Datum: 2009-04-29 10:18:07
Jinak kdyz uz se to tu tak spustilo do jednoho velkeho OT,zajimalo by me,na ktere dalsi letni popkornove filmy se jeste tesite? 
Pro me jednoznacne roboti duel ctvrteho Terminatora a druhych Traosformeru.Oba vypadaj z ukazek velice dobre a bude zabava pozorovat,jak moc se budou podobat ;):)
Autor: Jája Datum: 2009-04-29 10:24:49
Transformers 2
Gábinka
Autor: Anonym [193.85.151.2] Datum: 2009-04-29 12:23:14
neřekli nic o rock'n'rollu:D:D ale super:D:D bude to sranda...je fakt pravdou že pětkabyla temná ale doela ušla..jen se bojím aby to s tou zábavou nepřehnali:)
pro Gábinku
Autor: Jája Datum: 2009-04-29 13:05:41
No ty jsi liška Bystrouška, chytrá... hudbu jsme tu neměli, no tak co myslíte? Jakej nás to čeká rokec? Asi na tom vánočním Křikově večírku, ne? :grin :grin :grin
Off Topic
Autor: Vesemir Datum: 2009-04-29 19:37:25
Neni tu náhodou někdo tak dobře informovanej, že by věděl či aspoň tušil HW konfiguraci gamesy HP & Princ... ? Ta má vyjít eště před filmem, takže už nastává nejvyšší čas případně inovovat kompjůtr... (Na ofiko stránkách hry je furt pendrek) Dík za případnou odpověď.
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-29 20:21:47
Po grafické stránce to vypadá jako pětka, takže tipuji +2GHz, dvě giga RAMek a Grafárnu podporující DX9.0c... Upgradeovat budu, ale ne kvůli této hře, hry vůbec nehraju... Přesto ale prince asi koupim, kvůli sestře...
Autor: Anonym [217.11.253.210] Datum: 2009-04-29 20:55:55
Dík... Taky už nehraju, ale u HP udělám výjimku. Přecijen našinec nemá možnost proběhnout si Bradavice jinak než ve hře, navíc 5ka byla místy i pěkně vtipná. Snad Prince rozchodim.
KARLOS
Autor: Anonym [90.183.69.234] Datum: 2009-04-29 21:52:39
Tak o rozchození se nebojim, minimální byly dost nenáročné, samozřejmě s kvalitou zobrazení počítat moc nemůžeš ;)... 
Jinak pětka jako hra vypadala krásně a bylo v ní spousty možností, jak se vyblbnout, ale mě děsně štvala ta kamera... V tomhle ohledu se mi výborně hrály první tři díly, čtyřku sem nebyl schopen dokončit ani první level a u trojky sem skončil někde na patnácti procentech :D... Ale sestra to pařila hodně a bavilo ji to... Já většinou koukal jak to hraje, protože jediné, co mi ta hra přinášela bylo uspokojení z prohlídky bradavic :D
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-29 22:12:38
jo u ctyrky me desne stval ten pohled kamery,hralo se mi dost blbe hlavne kdyz prislo na zamereni cile :grin misto do blatoplaza sem se trefovala do kvetinacu :grin ..jo a samozrejme sem se jeste nedostala pres voldemorta,ale to snad ani nejde ne? :grin
jája pro E
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-29 22:31:00
já to dohrála do konce tu 4, musíš se schovávat za náhrobní kameny :grin no ten blátoplaz souhlas
R
Autor: Rybba Datum: 2009-04-30 01:17:10
čtyřka se jim vůbec nevyvedla, špatná kamera, špatný děj a úkoly, docela velký odklon od trojky hry, naopak "návrat" do Bradavic v pětce je famózní a doufám, že šestka nezklame a posune laťku zase o kousek dál, už se na ni těším :p
pro Jája
Autor: Arwen Wilwarin Datum: 2009-04-30 08:12:01
Presne tak sem to myslela :) I kdyz ja se raci divam do toho Emminyho vystrihu :grin ;)
pro Arwen Wilwarin
Autor: Jája Datum: 2009-04-30 09:12:15
Tak každej máme něco, že? ;)
Pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-30 09:34:47
Přepiště dějiny, R taky něco pochválil :p :p :p
wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:30:14
už 93 komentař xD wow
pro wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:30:27
no a co
wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:30:43
však nic lamko xD
sklidnete se
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:31:07
ok?
wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:31:32
ok :) :grin
pro wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:31:45
ok
no vidite
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:32:16
:grin
wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:32:30
100 :grin
pro wow
Autor: Anonym [89.176.144.237] Datum: 2009-04-30 10:33:49
lol :x :x
KARLOS
Autor: Anonym [195.189.142.118/10.168 Datum: 2009-04-30 11:11:28
Tak toto bylo navysost trapny (a divny),vzhledem k tomu,ze misto nicku se uypisuje ipina...
Autor: Albert Zweistein Datum: 2009-04-30 11:48:17
A až to promažu, tak bude po stovce a žádný "anonymní" UPC vás nezachrání :grin :grin
Autor: Eleanor / někdo Datum: 2009-04-30 12:21:28
Hlavně, že celých pět dílů, co je tam Snape a ty hodiny jsou zábavný, se lektvary nikde neřešej, ale jak přijde Křiklan, hned přibude pár minut nudy navíc... :roll
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-30 13:19:43
pro Eleanor:jenze o tom ted dil z velky casti je. HP a Princ Dvoji krve,coz je vlastne Snape...no vzdyt si tu knizku snad cetla ne?? ;)
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-04-30 13:24:06
Pro ''wow'' a pro ''pro wow'': 
tak tohle byl bud trapnej pokus o vtip nebo vazne nevim :grin :grin
pro nevimkoho
Autor: Jája Datum: 2009-04-30 13:52:59
Hmm a ještě si sám sobě odpovídá, no to o něčem vypovídá...citace někoho od R :grin
Autor: Rybba Datum: 2009-04-30 13:54:16
pro Karlose a Alberta a E 
 
:grin :grin :grin opravdu trapák jak cyp :grin :grin :grin  
 
pro Jáju 
 
no dovol... :roll
Autor: Anonym [88.208.87.50] Datum: 2009-04-30 14:41:46
Obávám se, že pod taktovkou váženého pana Yatese se z Harryho Pottera stává něco jako Cesta do hlubin študákovy duše místo příběhu osiřelého čarodějnického učně, co ho v budoucnu čeká zásadní střet se silami zla. Nejdříve zmizely hábity, pak ve společenské místnosti hraje hudba, teď už se zkoumají jen pocity pubertálních holomků. Jak to tak vidím, Relikvie budou o pocitech mladých, kteří jsou nuceni vymanit se z bezpečného rodinného zázemí a vrhnout se po hlavě do světa. Jejich nejniternější obavy a touhy budou hrát prim. Ať se jde Voldemort bodnout i s tim svým harampádím. Je tu Harry, Hermiona a Ron a jejich pohnuté emoce, dojemné příběhy a milostné problémy. Nějaké viteály? Ty počkají...
pro R
Autor: Jája Datum: 2009-04-30 14:59:58
Co?Komu? 

blaster
Autor: Anonym [88.103.97.211] Datum: 2009-04-30 15:34:28
Hej co tu někteří vyšilujete? Co je na stylu 6 dilu špatného? Si myslíte že je Harry & spol. nějakej robot? Je to taky kluk a je mu teprve 16 let, v jeho letech se takhle jeho vrstevníci normálně chovají. Jsem asi stejně starý jak on a to si myslíte že ve třídě potichu sedím a povídám si jen o učivu?!
pro Autor: Anonym [88.208.87.50] Datum:
Autor: Jája Datum: 2009-04-30 17:03:27
No ale nešlo snad JKR právě o to? Sice jde o svět kouzelníků, ale je to pro děti a mládež takže chce na jejich příbězích dětem přiblížit vlastně život jich samých - mudlů, když chcete. Jak se vyrovnat s tím, že je někdo sirotek, jak se smířit se smrtí blízkých, jaké je dospívání, první lásky, zrady, jak se postavit zlu, jak nebýt lhostejný atd. To není snad jen pohádka pro děti a pak i dospělé, ale o životě jako takovém, ne?
Jája
Autor: Vesemir Datum: 2009-04-30 19:58:15
Tak. A ještě bych doplnil, že ty příběhy dětem i dospělejm ukazujou jednu věc - odsouzení rasismu, xenofobie a podobnejch jevů (na příkladě "čistokrevnejch" kouzelníků a mudlovskejch šmejdů)... Je to jedno velký podobenství o toleranci, o tom, že původ nehraje žádnou roli... Tohle je zas ta linie, kterou na HP nejvíc oceňuju třeba já a ta by měla bejt z filmu patrná (dosud tomu tak docela u filmů je)...
jája
Autor: Anonym [82.100.0.179] Datum: 2009-04-30 23:00:51
pro R: nestojí za to
pro Vesemir
Autor: Jája Datum: 2009-05-01 08:22:12
Díky za doplnění, přesně tak.. :) :) :)
pro R
Autor: Jája Datum: 2009-05-01 08:28:01
Ale děti sem chodí také, samozřejmě, vždyť HP je pro ně (a nás věčné děti :grin ), možná by ses divil, kolikrát mají na věc daleko lepší názory než my dospělí, tenhle "wow" možná ani dítě není, tak je neházejme hned do pytle "děti". Tenhle pytel by se dal nazvat jedině nějakým slovem, který často používají psychiatři :cry
E
Autor: Anonym [89.233.168.1] Datum: 2009-05-01 09:29:56
peknej nervak ten ''wow'' co?? :grin
pro E
Autor: Jája Datum: 2009-05-01 12:08:51
To jo, to víš, to jsou nervy povídat si sám se sebou a ještě si pamatovat, co jsem si sám řekl, to jde o zdraví... :grin
mejla
Autor: Anonym [88.100.230.12] Datum: 2009-05-02 11:36:02
no teda:D- jak dlouho sem tu nebyl tri dny- no nebly cas :grin  
no a tady výsledek 118komentu nebo kolik- na to se asi vys.. 
jen nekde na zacátku sem cetl ze R se líbil 3. a 4. díl a 5. ne- u mě toje presne noapak:D
Autor: Jája Datum: 2009-05-02 17:33:06
o hodně přijdeš,... ale zase není to fuk, co se komu v jakym díle co líbía nelíbí? Někdo má rád holky druhý zase vdolky, hlavně, že si každý něco najde, někdo efekty, někdo romantiku, někdo akci, hlavně už ať na nás vybalí tu 6 a můžem se soustředit na 7...pro mejla: to bys musel být Don Quijote de la Mancha, ten bojoval s větrnými mlýny. ;)
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-05-02 21:24:02
pro Jája, já spíš ty vdolky... :roll
Autor: Jája Datum: 2009-05-03 07:40:08
pro R: tak u HP se musíš spokojit se sirupovými košičky :grin
ještě pro R..výjimečně
Autor: Jája Datum: 2009-05-03 10:35:07
To máš dost blbý, kdo ti ty vdolky bude smažit?I když, dneska už se daj koupit i vdolky, i holky, tak si začni šetřir do prasátka :?
R
Autor: Anonym [195.39.100.66] Datum: 2009-05-03 14:27:51
jo už pomalu začínám šetřit :grin
Autor: Anonym [89.185.243.175] Datum: 2009-05-05 17:57:36
Jeden vdolek 56 galeonků :grin  
Škoda :cry

Komentáře vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

< Předch.   Další >
Tento web je provozován soukromou osobou
a nevztahuje se na něj Nařízení GDPR