Podělím se s vámi o jednu doměnku protože mám takový dojem že tyto dvě
věci v 7. díle sehrají důležitou roli.
1.) Zrcadlo z Erisedu - bude využito buďto ( jak se domnívá mnoho lidí na
anglických fórech ) k navázání spojení s Brumbálem a se Siriusem nebo
ještě s někým a nebo ta méně pravděpodobná doměnka - že v něm uvidí to, o
co v životě nejvíc stojí jenže tentokrát to nebudou rodiče, ale způsob
jak zničit Voldemorta a při tom ho nezabít ( tj. nepoužít kletbu Avada
kedavra) - jak si vzpomínáte podle Brumbála smrt nic neznamená a jsou i
jiné způsoby a horší jak někoho zničit. 
2.) Kamenný oblouk - a právě tohle je možná jedna z možností jak někoho
zničit... Já mám osobně 3 možnosti jak by to Harry mohl udělat - buď
právě kamenným obloukem - Voldemort kím propadne, nebo že věc, která
ho zníčí je zamčena za dveřmi v Odboru záhad o kterých se zmiňoval
Brumbál a nebo je ukryta přímo v Harrym který by ale musel také
zemřít ( i když třeba nemusel, je to jen a pouze spekulace).
Zdroj: ph.net
|
| Autor: Majker Datum: 2006-11-18 22:55:10 je to velice zajímavá teorije. a já souhlasím s koncem(nebo je ukryta přímo v Harrym který by ale musel také zemřít) podle mě je to Harryho jízva! Rowlingová přeci říkala že důležitou ůlohu bude v 7. hrát jízva a že to bude poslední slovo v knize. myslým že jak měl být Harry posledním 7. viteálem tak ta jehovízva je poslední viteál.
 a to jemá teorije!
 
 a co na ni říkáš?jazzy a wizarde tome
 
 | 
| Autor: xx.x.xx Datum: 2006-11-18 23:13:09 těch teorii je tolik ze se v tom clovek prestava orientovat... ale kazda ma neco do sebe...
   
 | 
| Autor: LukiF Datum: 2006-11-19 03:31:14 To s tim zrcadlem je docela dobrý, to mě nenapadlo...možná proto, že jsem o tom nepřemýšlel
  
 | 
| for Majker Autor: wizard tom Datum: 2006-11-19 07:14:01
 
  no tak já si myslím, že s tím zrcadlem je to dost dobrá teorie a že něco podobného se opravdu v sedmičce stane...   
 | 
| for LukiF Autor: wizard tom Datum: 2006-11-19 07:14:44
 Od toho jsou teorie, aby přinesly nové myšlenky a nápady
   
 | 
| Ondráš Autor: Anonym [88.146.167.102] Datum: 2006-11-19 07:34:33
 i to je možné a myslím,že tomu tak skutečně bude.Ale možná tam sehraje ještě nějakou roli Neville věštba by se ho mohla také týkat.
 Harry Voldemorta nezabije mohl by mu odpustit a uvěznit ho.Voldemort nechápe lásku a brumbál na to stále poukazuje.Odpuštění je myslím také možnost.
 
 | 
| for Ondráš Autor: wizard tom Datum: 2006-11-19 07:50:08
 
  jj o Nevillovi jsem taky přemýšlel...  určitě s ním ještě "něco bude"...   
 | 
| Má to háček Autor: Anonym [88.100.116.204] Datum: 2006-11-19 10:37:18
 Nerad kazím dobrou teorii...myslím si že zrcadlo z Erisedu využito bude...ale Brumbál jasně řekl,že zrcadlo zobrazuje jen a pouze ty nejniternější touhy našeho srdce...neposkytuje nám však vědomosti ani pravdu...Takže využití zrcadla z Erisedu není až tak široké jak to uvádí výše zmíněná teorie...
 
 | 
| Autor: duffy Datum: 2006-11-19 10:48:50 To se zrcadlem (jak se v něm objeví nejdřív Sirius s Brumbálem a pak likvidace Voldemorta) mi přijde velice, velice nepravděpodobné a taky trochu úzkoprsé. No a hm, kamenný oblouk se dle mého názoru na scéně určitě ještě objeví, možná by Harryho mohlo zajímat jak Sirius zemřel, ale použít ho ke zničení Voldemorta? Z jakého důvodu by Voldemort šel na ministerstvo, specielně dokonce do komnaty smrti, Harry by ho tam dovlekl v pytli?
  Nevím, jestli je v Harrym něco ukryté nebo ne, přibadá mi to jako 'výtažek' z nějaké pošahané fantas-magorie, ale už dlouho fandím teorii, že Harry zemře a jakýmkoli způsobem 'stáhne' Voldemorta s sebou.. anebo právě k jeho 'humánnímu' zničení bude muset položit život.. Ale tato teorie od Jazze na mě vyzněla dost kostrbatě. 
 | 
| for duffy Autor: wizard tom Datum: 2006-11-19 11:37:07
 ...ale už dlouho fandím teorii, že Harry zemře a jakýmkoli způsobem 'stáhne' Voldemorta s sebou..
 
 S tímhle s tebou souhlasím duffy
  a myslím že je to hodně pravděpodobné...   
 | 
| 1.příspěvek Autor: Anonym [213.220.219.73] Datum: 2006-11-19 13:43:08
 ta jehovízva je poslední viteál.
 
 taky si myslim, že ta jizva bude poslední viteál, který je potřeba ke zničení Voldemorta i když, proč by ukládal Voldemort kousek své duše do Harryho, když h chce zabít?
 
 | 
| zrcátko od Siriuse Autor: xxxElisabeth Datum: 2006-11-19 17:12:12
 já zas pořád čekám, co bude s tím zrcátkem, co má Harry od Siriuse.. Rowla říkala, že ještě nějakou roli hrát bude, ale v min. díle nic nebylo
  
 | 
| Autor: Anonym [80.78.146.90] Datum: 2006-11-19 18:31:24 Myslím si. že už tady zazněly lepší teorie, zrcadlo nemůže být využito ke spojení s nikým.
 
 | 
| for xxxElisabeth Autor: wizard tom Datum: 2006-11-19 18:51:17
 Já si myslím, že to zrcátko se objeví v sedmičce... Přece by to Rowla neříkala jen tak
   
 | 
| LAduše Autor: Anonym [88.100.201.249] Datum: 2006-11-19 20:15:07
 Přesně, souhlásím s tebou, taky si myslím, že právě tím sedmým viteálem, ikdyž si to nepřeju, je Harry.
 
 | 
| jeho jizva je viteál... Autor: Anonym [160.218.147.145] Datum: 2006-11-20 12:40:04
 vždyť v minulých dílech se jasně píše, že Voldemort chtěl Harryho zabít kvůli té věštbě. Proč by tedy na poslední chvíli změnil plán a člověka, který ho podle věštby má zničit, proměnil ve viteál? To se mi moc nezdá...
 
 | 
| .... Autor: Anonym [85.70.242.222] Datum: 2006-11-20 19:50:22
 podle mě ke spojení se s Brumbálem Harry nebude potřebovat ani Zrcadlo z Erisedu , zrcadko od Siriuse , proč by si prostě neskočil do Bradavic do řiditelny a pokecat s Brumbálovym obrazem??
 
 | 
| Re:jeho jizva je viteal ... Autor: Dominika Datum: 2006-11-21 14:54:25
 tahle teorie o jizve je velice zajimava. myslim, ze skutecnost ze chce voldy harryho zabit zrovna uplne nevylucuje, ze je herryho jizva nebo cokoli v nem viteal. Napadlo me, ze kdyz,podle brumbalovych slov, predal Voldy herrymu kus sebe, mohl by vytvorit "viteal" proti sve vuli.....ehm,jen spekulace
  
 | 
| Autor: Anonym [85.160.160.107] Datum: 2006-11-23 16:41:27 blbost..... obě teorie mi nic neříkají Rowlingová by měla být originální a neomílat starý věci jako je kamenný oblouk a zrcadlo z Erisedu....
 
 | 
| TEORIE Autor: Anonym [89.24.4.79/172.24.85.1 Datum: 2006-11-25 11:22:30
 Podle mě bude v sedmičce hrát velkou roli PORTRÉT BRUMBÁLA v ředitelně.Harry se vrátí do školy aby se radil s Brumbálem.Portréty jsou ˝živí˝ a zachovávájí si vlastní osobnost a znalosti.Můžou pokračovat lekce a rady jak zastavit Voldemorta.Bude mu říkat své doměnky o dalších horcruxech co jimi může být a o jejich úkrytech.Bude mu prozrazovat mocná ochraná kouzla a jak zničit případně horcrux.To vše bude dělat s jeho pomocí.Harry bude hledat další pomoc v knihách z oddělení s omezeným přístupem tedy v knihách s černou magií odkud čerpal i Voldemort.To by mu mohlo pomoci v obraně před voldemortovými kledbami a sám bude znát velké množství kledeb proti smrtijedům.A narazí pri tom na nějaké zaklínadlo které ho zaujme.To zaklínadlo se bude týkat odstranění horcruxu z předmětu v kterém byl uložen a obejít všemožnou ochranu kterou voldemort podnikl.Voldemort tehdy spěchal s nesmrtelností a toto zaklínadlo přehlédl a neví o něm.Tím se Harrymu zjednoduší úkol-ZNIČENÍ HORCRUXŮ ale stále je tu ještě jeden ůkol a to najít je.A tam bude hrát velkou roli Brumbál.Postupně zničí všechny horcruxy a dojde k setkání Snapea s Harrym a po boji bude Harry přemožen.Snape mu vysvětlí vše  ohledně vraždy Brumbála.Zavede ho do školy za Brumbálem a ten vše potvrdí že se obětoval aby měl Snape náklonost Voldemorta do doby než Harry zničí horcruxy a pak Harrymu pomůže se ZNIČENÍM Voldemorta.                                                       Doufám že se tato teorie bude líbit. dík SOVRANO
 
 | 
| Shanie Autor: Anonym [212.111.4.106] Datum: 2006-11-26 17:06:50
 Celkem se mi zdá pravděpodobná ta jizva....
   6eby voldemort proti svoji vůli na harryho něco přetáhl.. Zajímavé.
 
 | 
| Autor: Anonym [89.102.64.165] Datum: 2006-12-15 10:04:51 hm .. posledni veta knihy?
 
 
 Co třeba A po souboji mu zmizela jizva.
 
 Nebo něcopodobného .. viteál nemůže bejt jizva je to blbost ;-)
 
 | 
| můj názor Autor: Anonym [89.235.30.12] Datum: 2007-05-15 16:40:55
 Já si myslím, že Harry přežije a podle toho co tu  je napsané tak věřím v to, že Voldemorta Harry zabije pomocí zrcadla z Erisedu, asi by to bylo velice dobře vymyšlené, v prvním díle sehrálo zrcadlo téměř jednu z hlavních rolí a pak se několik dílů neobjevilo, mělo by to zajímavý konec...teda spíš takový konec by se mi líbil
  
 | 
| Autor: Anonym [88.103.235.54] Datum: 2007-07-12 13:53:58 je blbost aby byl harry nebo jizva viteálem! voldemort přece před příchodem do Godrikova dolu (podle brumbála) neměl šestý viteál hotový a tím šestým se pak stal Nagini!
 
 | 
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.