'; ?> Potter Web CZ/SK - Harry Potter Fans - Re:Báječná dovolená - Soví pošta
Error creating feed file, please check write permissions.

Potter Web CZ

Harry Potter Fans

Úvodní stránka > Soví pošta - diskuse

Bleskovka

Příležitost pro všechny výtvarníky!
Umíte kreslit? Chcete svá díla zveřejnit a ještě mít možnost získat pěkné ceny? Pak klikněte sem

Hlavní výběr

Chci se zaregistrovat!
Zapomněla(a) jsem heslo

Anketa

Co říkáte na trailer k sedmičce?

Oko Velkého Bratra

Tvoje IP adresa:
3.15.211.107

Prohlášení

Potter Web CZ is in no way related to J.K. Rowling, Scholastic Books, Bloomsbury Publishing or Warner Bros. All images and material related to the J.K. Rowling novels is © Scholastic Books (US), and Bloomsbury Publishing (UK). All material related to the "Harry Potter" films is © Warner Bros.

Veškerá práva ke zde zveřejněným autorským článkům vyhrazena.
Články není  dovoleno přebírat bez souhlasu redakce a bez uvedení původu "potterweb.cz".

Tato stránka používá pouze vlastní technické soubory cookie, nutné pro její fungování.
Používáním této stránky souhlasíte s používáním souborů cookie.

Naše ikonka

Budeme rádi, když na svých stránkách umístíte tuhle naši ikonku s odkazem na www.potterweb.cz/web/
Potter Web CZ
Návod na vložení ikonky je zde.

powered_by.png, 1 kB

Soví pošta

Báječná dovolená - 08.10.2008 00:22
Jaká byla vaše nejzajímavější/nejexotičtější/nejdobrodružnější/ nejúžasnější - prostě NEJ... dovolená? Taková, na kterou nikdy nezapomenete (ať už v dobrém nebo špatném), nebo taková, ze které se vám ani po letech neomrzí prohlédnout si fotky/diáky/video?

Re:Báječná dovolená - 08.10.2008 02:24
Nejdál a nejexotičtěji jsem byla v Mongolsku, kde je nádherně a je to strašně zajímavý, ale není to zase až tak typická exotika. Příroda strašlivě nádherná - komu se z Mongolska podaří přivézt ošklivé fotky, dokázal nemožné. Všude zvířata v neobvyklých kombinacích, vedle sebe tu žijou koně, krávy, kozy, ovce, jaci, velbloudi, japonští jeřábi, svišti a pišťuchy, orli... mají tam stovky druhů kamenité pláně, která vypadá pokaždé úplně jinak, písečné pouště, hory, tu a tam jakoby české smrkové lesy, a do toho v horách najdete obrovské alpské louky plné protěže, mateřídoušky a hořců. Typický Mongol má takový ten český smysl pro humor, jí hnusnou mastnou rýži se skopovým, pije vodku a rád se kouká na televizi (kterou má v jurtě napojenou na solární panel a obrovský satelit). Jeho manželka je obvykle velmi hezká, vždycky (i v té největší poušti) pečlivě nalíčená a vkusně oblečená a my turistky jsme vedle Mongolek vypadaly jako upocené cuchty. Ono když se už týden nemůžete umejt jinak než vodou z petlahve a osvěžujícími ubrousky, tak se na královnu krásy blbě kandiduje. Nejhorší vada Mongolska je to strašný jídlo, takže kdo si nedoveze z domova sadu kořenek, sojovou omáčku a nějaké polívky v pytlíku, ten bude asi trpět a je-li vegetarián, možná po pár týdnech zemře hlady. Jinak je to země krásná a poměrně bezpečná. Cestuje se tu nejlíp starým ruským gazíkem či miniautobuskem, který si najmete i s řidičem - sami byste v poušti zaručeně zabloudili, cesty nejsou asfaltované a mění se.

Taky byl božský týden ve Francii - Normandii s gymnazijním pěveckým sborem - bylo mi osmnáct a dostala jsem se na byt k mladé učitelce matematiky, jejíž rodina mě prakticky adoptovala. Skvělé jídlo, všude krávy, jabloně a gotické katedrály a nikdo nikam nespěchal. Navíc byl tehdy náš sbor vážně na úrovni a když jsme někde zazpívali, sami jsme žasli, jaká kouzla jsme schopni vyrobit...

Ze všech exotických destinací se mi ale stejně nejvíc líbilo loni s manželem v Británii v Lake District, když jsme bydleli v kempech ve stanu a s batohem chodili po horách. Kolem nás jiné stany plné normálních Britů, každé ráno majitel kempu - farmář vypouštěl na pastvu stádo ovcí, minimálně třikrát denně pršelo, chodili jsme na příšerně drahé pivo do místních hospůdek a na jezeře kotvily plachetničky.
Sice to stálo víc než čtrnáct dní na Kanárech a domů jsme se vrátili zmrzlí, utahaní, neopálení a možná i lehce připlesnivělí z toho vlhka, ale stálo to za to. Kam se hrabe Tahiti. (Né, tam jsem fakt nebyla...)

Re:Báječná dovolená - 08.10.2008 17:49
Páni - Mongolsko... tam jsem taky nebyla...

Pro mě byl veliký zážitek, když jsem jako pětileté prvně viděla moře - jeli jsme k rodinným přátelům do Gdaňska a já jsem se těšila, jak uvidím, že "není vidět na druhý břeh". Líbily se mi velký vlny na moři a staré město se spoustou krámků s jantary...

Pak, když mi bylo 11, jsem prvně letěla letadlem - podniková dovolená v Bulharsku. Moře - tentokrát teplé, ale příšerné turecké záchody (a táta po třech dnech i přes pravidelnou vnitřní desinfekci domácí slivovicí dostal "úplavici". Ale jinak moc prima.

Obrovský zážitek pro mě byl, když jsme v mých 15-ti letech dostali po několika letech marných žádostí konečně devizový příslib a vyrazili jsme naším Žigulíkem přes Západní Německo do Francie (ségru jsme samozřejmě museli nechat doma jako rukojmí - nežertuju!). Až když jsme se v Paříži blížili k Vítěznému oblouku, najednou mi to došlo: MY JSME FAKT NA ZÁPADĚ A DOKONCE V PAŘÍŽI! Spousta zážitků, pokračovali jsme dál do Normandie (Muzeum Invaźe bylo něco úžasnýho), pak trajektem do Anglie (Stonehenge - další zážitek), pak Jižní Wales, týden v Irsku, severní Wales, přes Stratford a Oxford do Londýna, pak do Holandska (zde již pouze dvoudenní tranzitní vízum) a přes Německo zpátky. Vydalo by to na román, ale prostě ten pocit tehdy před Vítězným obloukem - to je něco, na co nikdy nezapomenu (to pochopí asi jen ti dříve narození, kteří ještě pamatujou železnou oponu a ostnaté dráty...)

Re:Báječná dovolená - 08.10.2008 20:48
PEGGY napsal(a):
kterou nikdy nezapomenete No asi ta předloni, jak se nám postupně rozpadalo auto. To bylo fakt docela dobrodružný. nejlepší bylo, když jsme zase jednou stáli s přehřátým motorem v Extremaduře a okamžitě nad námi začali kroužit nějaký supi nebo co. Nebo když si manžel oddechl, že máme Pyreneje konečně za sebou, a já jsem po chvíli zdráhání přece jen přiznala, že budou ještě Alpy... nebo když jsme ulomili tu šaltpáku a domů dojeli jen s takovým malinkatým kousíčkem.
Ale letos se naše traste drželo a rozbilo se jen jednou a to ještě až poslední den a poměrně snadno opravitelně, takže jen co jsme v Itálii našli vrakoviště, měli jsme vyhráno

Re:Báječná dovolená - 08.10.2008 21:08

Úžasné zážitky. Připomíná mi to cestu autem do Oděsy (cestovala jsem s bratrancem, kterému se v Oděse narodila babička). Normálně Ti auto na Ukrajinu nikdo nepojistí, ani půjčovny nejsou schopné zajistit extra připojištění (ani za extra příplatek), takže auto na Ukrajinu Ti nepůjčí. No a tak kamarád mého kamarádä mi půjčil firemní, které tu special pojistku mělo. Bylo to SOS asistenční služba i s majákem
První část cesty Praha - Lvov - celkem pohoda. Druhý den jsem potřebovala dojet ze Lvova do Oděsy. Nejprve mě v Ternopilu lapili, že ve městě jedu 81 km/hod. (je u nich 50 jako u nás). No jo,no,ale když my měli odpojený tachometr... Nikdy v životě, ani u maturity, jsem tak skvěle rusky nemluvila Stálo mě to nakonec všimné 20,- USD, ale za to jsem dostala upozornění, kde je další radar No a pak nám bouchla pravá přední pneumatika... v deset večer, tma jako v pytli a kolem pusto prázdno... Opel Sintra má rezervu pod autem a za 5 let ji nikdo nepotřeboval, tak si asi dovedete představit, jak ji bratranec musel páčit... Pak jsme zjistili, že v autě není hever (než jsem si auto vyzvedla, zaměstnanci toho známého si hever půjčili pro jiný auto a nevšimli si, že já jsem si mezitím tohle vyzvedla a odjela s ním). Tak jsem skoro v 11 v noci stopovala na dálnici v zemi, o které mi všichni vyprávěli, jak je nebezpečná a hlavně pro ne úplně šeredné blondýnky... Asi za hodinu nám zastavil kamion s dvěma návěsama. Jeho hever byl pro Sintru moc velkej, tak ten šofér vzal lopatu a prostě vykopal do novýho asfaltu na krajnici díru Jo a ještě jsem zapomněla dodat, že to auto mělo různý fígle (když s ním dělají zásah na silnici, aby ho neukradl nějakej zloděj a kdyby náhodou, tak aby daleko nedojel) - mimo jiné jsem za žádnou cenu neměla zatahovat ruční brzdu. Takže jsme tu měli auto čumákem mírně do kopce, na heveru, nezabržděné... No nakonec jsme tu rezerviu nasadili a do Oděsy dojeli a bylo to úžasný, město je krásný, setkala jsem se i se svojí bývalou dopisovací kamarádkou (po výbuchu v Černobylu sedopisy začaly ztrácet, tak jsme obnovily kontakt skoro po dvaceti letech)... Na Oděsu moc ráda vzpomínám a tomu dobrodružství se dneska směju

Re:Báječná dovolená - 09.10.2008 09:38
Úžasně jsem se měla letos ve Španělsku, dvakrát, ovšem ta druhá cesta měla i své stinné stránky, ale ty byly právě ty naprosto nezapomenutelné. Nejdřív mi v Barceloně cestou z letiště na nádraží ukradli peněženku a všichni furt, ať jdu na policii, tak jsem šla. Na policii, kde byl střídavě jeden a dva lidi, jsem čekala asi hodinu a půl. Mezitím jsem dostala k vyplnění nějaký dotazník. Tak jsem ho vyplnila. Španělsky. (Pak ještě vsuvka, kdy tam dorazil kluk, co mluvil anglicky, a policajtka mu španělsky řekla, že tady se anglicky nemluví a odeslala ho na Plaza Catalunya, což jsem chudákovi musela přeložit, protože tam anglicky nemluvil skutečně nikdo.) Když jsem se dostala na řadu, policajt nejdřív nebyl schopnej ani správně opsat moje jméno a adresu (v dotazníku důsledně přeškrtal všechny háčky) a zatvrzele mi tvrdil, že jsem z Československa. Nakonec se me zeptal na to, co už jsem vyplnila v dotazníku plus pár doplňujících otázek, na které jsem mu odpověděla španělsky, a následně mi dal podepsat protokol. V katalánštině. Za dvacet minut nám jel vlak dál do Valencie a on mi ho začal překládat. Tak jsem mu řekla, že tomu rozumim, podepsala a nechala si ho na památku.

Dál jsme ve Valencii bydlely s kamarádkou u kamarádů a jednou jsme byly samy doma. Kamarádka seděla u stolu v obýváku, já byla ve sprše, a když jsem vyšla ven, slyším divný zvuk. Jako kdyby hodně pršelo. Nebo tekla pračka. Nebo praskla nějaká trubka pod umyvadlem v kuchyni. Voda z kuchyně už byla na chodbě a přes obývák tekla ven po schodech dolů. Našly jsme tedy původce vody, ale s tou trubkou prostě nešlo nic dělat. Celkově jsme vůbec nevěděly, co máme dělat. A v tu chvíli nás ani nenapadlo aspoň jít zvonit po sousedech, jestli nevědí aspoň oni. Ale jelikož ta voda už byla i na schodech, za chvíli zazvonil nějakej chlap a vypnul vodu. Tak jsme začaly vytírat a uvažovaly, jestli nám třeba rovnou nesbalí kufry, ale když přišli, tak nám ještě strašně děkovali, že jsme jim zachránily byt a že tam maj pěkně uklizeno;o)

Re:Báječná dovolená - 09.10.2008 10:36
Mně se líbí každá dovolená, hlavně když je

Moc krásných bylo kdysi 14 dní v Paříži s P.M.d.A. ty jsou opravdu k nezapomenutí...
Walks along the Seine,
laughing in the rain
Our last summer
Memories that remain
kdo má rád ABBU nebo Mamma mia, ví, odkud je to citace)
A samozřejmě obě dovolené s manželem a synátorem byly nádherné, ať už v Liberci nebo loni v Tatrách - ono většinou není podstatné kam jedete, ale S KÝM

Re:Báječná dovolená - 09.10.2008 11:13
Mathilda napsal(a):
V katalánštině. Celou dobu jsem čekala, kdy na to dojde. Poslední dobou překládám z katalánštiny v jednom kuse, už si ani nepamatuju, kdy naposledy přišel nějaký úřední papír z Katalánska a byl aspoň dvojjazyčně. Jsou s tím hrozné problémy, když je potřeba ověření, já o žádném soudním překladateli katalánštiny vůbec nevím a španělštináři to ověřovat nesmějí. No srandy kopec

Re:Báječná dovolená - 09.10.2008 19:46
Tak já s dovolením přispěju s jednou místama skoro magickou dovčou. Samozřejmě kde jinde, než ve staré dobré Anglii...
Před dvanácti lety po docela dost těžkém a vyčerpávajícím období jsem dělala jeden obzvláště hnusný překlad, abych mohla o prázdninách navšívit příbuzné v Irsku. Nakonec to nevyšlo s termínem a já byla celá zničená, když jsem potkala tátu své bývalé studentky angliny, slovo dalo slovo a za pár dnů jsem s touhle známou vyrážela na víc jak dva týdny do Anglie POD ŠIRÁK. Autobusem do Londýna, tam jsme byly 2 dny, pak vláčkem do Windsoru a odtud už jen stopem... První večer jsme dojely ke Stonehenge. Koukám, kolem dokola plot, stmívalo se... a najednou se uprostřed kruhu kamenů zvedla postava v plášti a kápi... vysoký, bělovlasý a bělovousý kmet... "To je určitě pravej druid," vydechly jsme úplně současně. Byl to jeden ze strážných. Říkaly jsme, že tam zůstaneme na noc, protože chceme vidět svítání u Stonehenge, slovo dalo slovo, nakonec nás o půlnoci strážní vzali do kruhu kamenů, až úplně doprostřed, kam lidi vůbec nesmí, a nechali nás tam hodinu samotné... Lidi, to se nedá vůbec popsat!!! Druhá den ráno nás vzbudili před svítáním a zase nás pustili dovnitř, takže jsme ten východ slunce viděly zprostředka kruhu... A pak nám ještě dali snídani Pokračovaly jsme do Avebury, pak do Bathu, Bristolu... a tam jsmer se rozhodly, že pojedeme do Yorkshiru a pokusíme se najít Jamese Herriota. Jediným vodítkem byl název města z přebalu jedné z jeho knih, ale s překlepem, takže jsme to samozřejmě na mapě nenašly. Tak jsem si vzpomněla, co psal o svých cestách domů za války a tak nějak jsme trefily, kam jet. Našly jsme onu slavnou veterinární kliniku a v hospodě se dozvěděly, že J.H. už umřel, ale dostaly jsme adresu jeho syna. A s tím jsme se setkaly, je taky veteriníář a moc milý pán. Pak jsme jely na Loch Ness a nenapadlo nás nic lepšího, než o půlnoci přijmout nabídku jednoho staršího pána, že nás sveze kolem jezera (no co, byly jsme přece DVĚ). Bylo to úžasný, Nessie vystrčila jedno oko z vody a koukala na nás, taky nás vzal na jednu krásnou zříceninu... Na zpáteční cestě nás vzal stopem jeden profesor ekologie, ktgerý bydlel v bývalém panském sídle, tak jsme u něj nakonec přenocovaly (měl moc dobrou whisky). Pak jsme pokračrovslxy do Norfolku a Suffolku, kde nás málem zastřelili: ptaly jsme se jedné paní, jestli smíme přenocovat u ní na zahradě a ona se nás bála, tak zavolala souseda a ten přišel s puškou! Když jsme mu řekly, že jsme studentky a jak cetujeme, tak se děsně smál a říkal té paní, ať se nás nebojí, že nejsme nebezpečné, jenom praštěné. Ráno, když její manžel přišel z noční, pozval nás na snídani, nabídl koupelnu a ještě nás sverzl za město. No a pak jsme jely na WOMAD Festival do Readingu (je tam hospoda Tři muži ve člunu ), pak do Lutonu, kde jsme byly hosty v domě zlatníka z Kašmíru (od té doby mám konečně správnou představu, JAK vypadají princezny v Pohádkách tisíce a jedné noci), no a pak už zpátky do Londýna a na autobus domů...

Re:Báječná dovolená - 09.10.2008 20:10
Tak loni jsem se konečně po letech dostala do Camagüey (tedy myslím opravdu do města a ne jen na nádraží) a měla možnost se tam pořádně projít a zjistila jsem, že je svatá pravda, co se říká. Připadala jsem si, jako kdybych vlezla rovnou do Sto roků samoty. Camagüey se totiž do své současné podoby prostě za těch 500 let dožilo samo od sebe, bez výrazných změn a restauračních zásahů - a nerozpadlo se, což taky stojí za zmínku.

Re:Báječná dovolená - 14.10.2008 13:54
Loni mě nadchla Kodaň. Byla jsem navštívit vzdáleného bratrance, který tam pracoval, ale ten musel den po mém příjezdu letět na pracovní pohovor do USA (a vrátil se den před mým odletem )
Tak jsem v Kodani osaměla, vybavená od bratrance turistickým průvodcem, lístky na MHD, permanentkou do zábavního parku Tivoli a spoustou jídla a pití v obrovské ledničce...
Prochodila jsem město, u Malé mořské víly jsem byla dokonce 3x, dopřála jsem si 2x výlet lodí, vyjela jsem si na Hamletův hrad (odskočila jsem si tam i do Švédska) a na Frederiksborg - nádherný hrad s kouzelným parkem, skvěle mi vyšlo počasí... Taky jsem byla v Christianii v tom slavném squattu (teda tam jsem se necítila úplně bezpečně). A udělala jsem si cca 45 km dlouhý výlet na kole do muzea Karen Blixen - podotýkám, že jsem prakticky 20 let na kole nejezdila
Večer po návratu výletu na kole jsem se vykoupala v Baltu (voda byla ledová a bylo tomoc fajn)...
Ráno jsem snídfala na východní terase, večer večeřela na západní terase...
Moc ráda na to vzpomínám, byla to dovolená krátká, ale nádherná, úžasně jsem si odpočinula. Kodań fakt doporučuju!

Re:Báječná dovolená - 14.10.2008 20:06
Mé kouzelné já vypráví o báječné dovolené TADY

Re:Báječná dovolená - 14.10.2008 20:26
TO je úžasný! Skoro mám chuť se taky trošičku přiutopit

Re:Báječná dovolená - 15.10.2008 22:24
Nebyla to sice dovolená, ale výjimečná služební cesta, nicméně snad tady nebude působit rušivě:
před několika lety mě můj tehdejší zaměstnavatel vyslal na obchodní cestu do Číny. Přes nejmenovaného člena představenstva tam byly určité dobré kontakty a já jsem si zpracovala nabídku, na kterou předběžně zareagovalo několik zájemců. Takže dojednáno a po jednom na poslední chvíli odsunutém termínu bylo konečně stanovené datum, kdy se SKUTEČNĚ jede. Letělo se s Air China z Frankfurtu (prý je to nejlevnější) s tím, že dotyčný člen představenstva (říkejme pan X) a jeho asistent mě vyzvednou po cestě z Prahy a na letiště pojedem společně. OK. Pak ale pan X oznámil, že s asistentem musí letět o 10 dní dřív... Říkala jsem ve firmě, ať mě pošlou do Frankfurtu letecky z Prahy, nebo ať se letenka u Air China stornuje (čas byl) a že poletím s Air France rovnou z Prahy (přes Paříž). Ne a ne, "pan X řekl...". Do Frankfurtu mě nakonec vezl kamarád, kolegové si přece nebudou kazit neděli, že jo. Měli jsme 5 hodin rezervu, jenomže dálnice byla rozkopaná a s omezeným provozem už pár kilometrů za čárou, takže jsme se "řítili rychlostí nadměrnou" 10 km/hod... Do Frankfurtu jsem dojeli asi tak dvě minuty před tím, než končilo odbavování. Letěla jsem k přepážce, kamarád říkal, že mě s kiuframa dohoní, jen co někde zaparkuje, hlavně aby mi tu přepážku nezavřeli. Mně ji nezavřeli, ale moje zavazadla už to prostě nestihla... A tak jsem letěla do Číny v dlouhé cestovní fáčové sukni, černém body, černém sáčku, obutá do černých lodiček a s ledvinkou kolem pasu, kde jsem měla: pas, peníze, letenku, rtěnku, skládací hřeben, lak na nehty a lepidlo na umělé nehty.
Pana X na letišti v Šanghaji málem trefil šlak... Volali jsme do Čech (kamarád moje zavazadla dopravil zpátky do firmy, když si ověřil, že já jsem v letadle a kufry se tam už prostě nedostanou), tak kolegové v práci zabalili krabici s tím, co považovali za nejnutnější, a poslali ji DHL... Krabice cestovala za mnou 10 (slovy deset) dní. Oblečení a kosmetika, to se koupilo, ale veškerý materiály, podklady... Klobouk dolů před tím mladým asistentem, jak bravurně přestál nakupování spodního prádla a jistých hygienických potřeb Největší prezentaci jsem musela odpřednášet úplně z hlavy bez poznámek, měla jsem jen pár obrázků, které se daly poslat mailem (hned poté krabice dorazila).
Celý pobyt jsem si báječně užila - sice nemám žádné video, ale fotky (asistent mi půjčil svůj foťák) jsou úžasný. Viděla jsem místa, který turista nemá šanci navštívit, poznala pár zajímavých lidí (a taky pár papalášů a připomělo mi to doby u nás nedávno minulé) a čas byl i na historické památky. O jídle jsem se zmiňovala v jiném tématu na fóru (pražený štír apod.) Byl to obrovský zážitek!
Když se spočetly konečné náklady, zjistilo se, že kdyby byli kolegové dali na mě a poslali mě letecky raději rovnou z Prahy, bývalo by se bylo ušetřilo cca 22.000,-

Re:Báječná dovolená - 16.10.2008 14:03
Přispěje někdo další sezajímavou/exotickou/neuvěřitelnou/báječnou/nezapomenutelnou dovolenou?

Re:Báječná dovolená - 16.10.2008 15:22
Dneska jsem se bavila se spolužákem na obligátní téma, co jste dělali o prázdninách. Dotyčný kamarád s klidem odpověděl, že byl měsíc v Číně na Olympiádě, těžký závidík

Vzpomněla jsem si, jak jsme před pár lety byli s tátou, strejdou (táty brácha) a bratrancem v Alpách (spíš předhůří Alp) lízt Klettersteigy a chodit po horách. To bylo hrozně fajn. Strejda byl vyzbrojen GPSkou, my měli mapu, kompas a píšťalku. Hned při prvním výletu se ztratil strejda a vůbec s bratrancem nenašli nástup na klettersteig, další den se pak ztratila GPSka.
Velkým finálem dovolené byl Seewand Klettersteig. Utábořili jsme se v kempu u Hallstattu, celý den byly slyšet kapky bubnující o tropiko a helikoptéra zachraňující horolezce ve stěně, na kterou jsme se další den chystali. Alespoň jsem měla jistotu, že až budu jó líná jít dál, tak mě někdo snese dolu
Druhý den jsme nastoupili na mokrý klettersteig (mimochodem prý druhý nejtěžší v Evropě, o autogramy se přihlašte na srazu ), kilometrovou kolmou stěnu s báječným výhledem do údolí. K mému překvapení to bylo fakt pěkný a - což mě překvapilo ještě víc - jsem to bez problémů zvládala. Tedy až do doby, než se mi podařilo uklouznou na naprosto hladké stěně a já zůstala (sice bezpečně) sedět v sedáku nad obrovskou propastí. V tu chvíli mě jaksi opustily síly, vyklepaná jsem se dodrápala na druhou stranu a poslední půl hodinu výšlapu mě musel táta doslova dostrkat. Já už nebyla schopná ani vylízt po žebříku.

edit: odkazu - ale bohužel mě to furt hází na hlavní stránku těch stránek, jinak stačí v kletterteig Suche zadat Seewand a najde vám to ten konkrétní. TADY je něco v češtině.

Re:Báječná dovolená - 16.10.2008 15:25
Klikla jsem na odkaz, ale naskočily mi obrázky z Prince dvojí krve... nechápajík

Re:Báječná dovolená - 16.10.2008 15:31
Jinak ale - Alpy jsou krásný... velikej vzdychajík

| | Nejsou povoleny anonymní příspěvky, nepřihlášení nemohou vložit odpověď.

Tento web je provozován soukromou osobou