Záloha diskusního fóra (7/2005 - 21.10.2005)

  << Zpět

Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Vložil(a): Pollux
Datum: 09. 10. 2005, 20:07:26

Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova, J.Meinl)

Vážení a milí zaměstnanci, brigádníci a ostatní přicmrndávači. Vzhledem k
tomu, že výše vašich platů již dosáhla 30% procent výše celostátního
průměru, je na čase, abychom vám vymezili pravidla, díky kterým bude náš
obchod prosperovat a vzkvétat (a místy mírně plesnivět).

Salámy: plesnivějící salámy odrhneme kartáčem, čímž odstraníme vrchní
vrstvu
s plísní. Poté je potřeme olejem, aby lépe vypadaly. Tímto procesem se
pochopitelně salám ztenčuje, takže po dosažení průměru 3 cm a méně změňte
popisek na "jakostní klobása." Poznámka: uherák nedrhněte
- ten je plesnivý normálně. Pokud zplesniví ještě více a zákazníci budou
držkovat, trvejte asertivně na tom, že "je to u uheráku normální." Pokud
bude zákazník držkovat dál, použijte "neser-ty-vní" způsob.
Sýry: podobně jako u salámů odstraňte horní vrstvu plísně. Pokud je plíseň
zazřaná, použijte Ariel. V případě, že je i poté povrch naplesnivělý,
změňte
popisek u zboží na "sýr hermelínového typu."

Saláty: týden staré saláty smícháme se včerejšími. Měsíc staré saláty
mícháme s dnešními, aby byla průměrná jakost stejná. Zákazníky, kteří budou
mít kecy na nažloutlou barvu salátu, odpálkujte tím, že jsou v nich domácí
vejce. Reklamací se obávat nemusíme, protože zákazník nebude schopen týden
vylézt z hajzlu a po týdnu již nemá šanci (p)otravinu reklamovat.

Balené potraviny s nálepkou data výroby: odstraňte nálepku a přilepte novou
se zítřejším datem. Zákazník bude nadšen z toho, že Einsteinova teorie
relativity i cestování časem funguje a že vlastní výrobek, který bude
vyroben až zítra.

Balené potraviny s vytištěným datem spotřeby: připravíme si hadr a líh.
Následně hadr navlhčíme a třeme vytištěné datum, dokud nezmizí. Poté
vlastní
datumkou vytiskneme datum nové - nejlépe vyšší, než aktuální.

Pečivo: den staré pečivo promíchejte s čerstvým. Důchodci to stejně
nepoznají a alespoň si otestují kvalitu svých zubních protéz. Když si
protézu o pečivo zlomí, alespoň nebudou moci mluvit a nikomu nenabonzujou,
že o ní přišli díky našemu rohlíku. Jestliže pečivo v šeru a tmě
světélkuje,
bude patrně plesnivé a nezbude nám, než ho rozšlapat a prodat jako
strouhanku.

Strouhanka: jestliže strouhanka zplesniví také, použijeme ji při výrobě
masných produktů, například "točeňáku." Zákazník nic nepozná, protože díky
našim dodavatelům už stejně neví, jak chutná masný výrobek vyrobený z masa.

Zelenina: lidi sežerou všechno, takže zelenině nemusíme věnovat nijak
výraznou pozornost. Novou zeleninu nedáváme na plac dříve, než důchodci
rozeberou tu stávající. Jestliže zelenina teče, přidejte na bedny nálepku
"MINCE-Akce!" Pokud je prodávaná zelenina v takovém stavu, že již protekla
krabicemi, zavoláme úklidovou službu. Kýbl se zbytky nevyléváme a použijeme
ji v úseku lahůdek k omývání potravin.

Jogurty: do nafouknutých víček uděláme miniaturní dírku špendlíkem, aby
splaskly. Doporučuje se předem obalit jogurt mikrotenovým sáčkem, abychom
pak nemuseli seškrabávat zbytky ze stropu a přidávat je do salátů.

Důležité: zásadně nevodíme zákazníky do prostor pro zaměstnance. Bohužel
jsou mezi nimi i tací, kteří kvůli cedulkám s nápisy "Kafilerie,"
"Patologie," nebo "Márnice" volají ČOIku a hygienu, kteří tady pak prudí,
že
nepoužíváme mramorové stoly a neomýváme je sprchou. Kdyby přeci jen přišla
nepoučená kontrola a ptala se, co znamená "Patologie," odpovídejte
"nelozumim, neumim césky!"

Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: tojejedno
Datum: 10. 10. 2005, 10:58:54

Milí zákazníci, nakupujte, konzumujte a nestarejte se o to, co do sebe cpete.

Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypern

Autor: Ebženka
Datum: 10. 10. 2005, 10:56:52

Kdysi mi moje kamarádka pracující v sámošce kladla na srdce, abych nekupovala chleba, který není ještě vlahý a nevoní. Že u nich v prodejně se starší chleba zabalí do igelitu a pak ho našlapou (teda normálně po něm chodí), aby změkl. Připadalo mi to strašné, jak z té pohádky, a pořád jsem na ni koukala, jestli se nepropadá do země. :-)

Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: Dott
Datum: 09. 10. 2005, 20:40:57

Nevedomosť- záruka šťastného života

Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: tojejedno
Datum: 10. 10. 2005, 11:19:45

Co oči nevidí, z toho se žaludek neobrací.

Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: David
Datum: 09. 10. 2005, 23:52:44

Presne, dokud se o tom nevedelo, kazdy si rad dal svuj plesnivejici salam a byl stastny, jak dobre mu chutna.

Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: Castor
Datum: 09. 10. 2005, 20:43:59

to teda jo

Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: klarinka
Datum: 09. 10. 2005, 20:12:27

Hnusný .......

Re: Re: Desatero zaměstnanců fy. Ahold (Albert, Hypernova,

Autor: Lunita
Datum: 09. 10. 2005, 20:53:00

To teda hej

  << Zpět